This evening ...

tjolahoppsansa, here Iam, musiken på högsta klart, sitter å chattar med världens finaste människa! Ska ta å börja avsluta snart. Sminka av mig å så, jag vill ha tid på mig imorgon bitti att hinna med nått ni vet -.- har ju försovit mig varje dag denna veckan. haha, typiskt mig :$ !! aja kanske kommer ett inlägg senare, puss ..

måste bara få säga att världen finaste människa är så jävla great, alltså när jag pratar med dig blir jag glad, det känns i hjärtat så mycket. Det går inte en sekund utan att du finns i mina tankar. Du har en enorm plats i mitt hjärta, jag är så glad att jag lärde känna dig. Jag vet att det kommer bli riktigt bra! all tid jag lagt ner på dig är värdefull, jaa heregud .. jag ♥ dig ! du vet vem du är ;)

the time - Black eyed peas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0