Härliga tider!

Hejdääär, pallar inte riktigt sammanfatta min otroligt braiga dag, men jajaja ... Var med bassi efter skolan, drog hem fixade lite saker, åkte vidare, började packa en jävla massa ! ( nu dog allt :O ) haha men aah .. Tog en paus å chattade massa med ronja, hahah alltid lika kul :D alltså inte bara som man säger jag sitter å skrattar som fan för mig själv, min familj måste ju tro jag är galet störd i huvudet (a) haha .. Hur som helst försöker jag med mitt allra bästa att få igång skype nu, det är ju fan viktigt, måste ju ha det nu när jag åker iväg och allt!! åååh -.- sug att det skulle sluta funka just nu, men jaja.. vi hörs :D  P.S jag har ätit upp hela min julkalender :$ brykalendern :( AHHA TÖÖÖÖÖNT MEN ÄLSKAR MIG SJÄLv ÄNDÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0