pool å soool



Nyår 2010-2011

heelt sant :) Vaknade nyss tog en lång sovmorgon idag, ska ut å sola snart, barq chilla lite först chatta med ronja tex! och hon är dum för för den som undrar ;) kvällen kommer spenderas i sydney vid operan! galet nice, det är listat som bästa stället att fira nyår på, å där ska jag befinna mig. äta värsta middan på ca 3000kr! mohaha! ajaaa, hörs ! :)

olivia din gullunge, saknar dig ju!

snabbis nu :)

hej, jag har inte all tid i världen, lite svårt att skriva med för jag har gjort manikyr ! as billigt och as nice säger jag bara! Har vart å kollat på koalor, kängru, osv osv  idag ! sjukt gillig djur och jääääätte lena :D hur som helst drog till ett shopping center sen, sedan blev det tre timmar i solstolen och polen, aaah härligt! bli mer avundsjuk va ;) haha! har nyss gjort ett nytt tema till min mobil, naajs det blev! och nu chattar jag med anton, också naajs! och snrt ska jag dela med mig av det goda ( datan ) till min bror ... inte naajs! ha, heejdåå människor ! :)


me today!


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLEBROR

ÄLSKAR DIG LILLEBROR !! saknar dig såååå mycket min lilla 5åring nu. ♥

:)

hej jag är inte död för den som trodde det, bara dålig uppdatering. men nu när solen är framme vill man ju inte sitta inne heeeeela dagarna. Har solat heeela dagen, värsta stället asnice! orkar inte skriva en massa ;o ... saknar alla hemma :( väntar på mat just nu, såå bye, hörs!



Sydney nästa !

hejdär, har packat för fullt nu hela morgonen. nääjz! ska till sidney nu, egentligen skulle vi åkt den 28 dit, men vädret är så tråkigt här så att viförlorar ju inget på att åka en dag tidigare! ;) så att ska skynda mig lite smått nu för att åka till flygplatsen om typ en halv timme. såååå vi hörs när jag kommit fram ikväll! ♥


eyy, biffi jag ser ut ;S

slöö chey på resa.

riiktigt trött.. Dagen har bestått av att bara chilla ändå sitter jag nästan å somnar nu.. inte vad jag gillar.. var ute å käkade på restaurang som vanligt. Gick en sväng förbi starbucks coffee, alltid lika gött :) men nu sitter jag å fryser med, vrf inte gå å lägga sig i en mysig säng .. ? toppen, vi hörs imorgon ! Bye

tog tusen år att ladda upp bilden.. hur som helst så tycker jag den är skitsöt xD haha... alltså jag ser ut som värsta frågetecknet, typ tittar på adam som en liten tomte nisse eller nån sån liten grej ^^ hähä ..

När jag hör låten blir jag glad :D

gillar den massvis, lyssnar inte så mycket på texten. den har lixom ingen betydelse. men blir bara på glatt humör när jag hör låten !

The heart of life - John Mayer !


När alla sova, jag är vaken.

hih, hejdär. Sitter här i soffan med musik i öronen, försöker glömma bort det extremt tråkigt vädret som är just nu. Regn al the time .. har vart här i en vecka nu, varav 3 dagar har det gått att sola ... Suger verkligen, knappt brun alls ! aja, imrgon ska vi åka till ett annat ställe för att enligt väderprognoser kommer det fortsätta regna här men inte dit vi ska ?! så hoppas på like sol nu vafan! Aja, idag är alla butiker och sånt stängt typ för att det är idag den 25 som alla här firar jul. så vad ska man göra. ladda in ny musik till ipoden ! gr8. puss hej..


nån dag i veckan typ ? :)

Inte vilken dag som helst :)

för det är julafton dåra som alla vet, sen är det ju antons födelsedag vafan! ;) pallar inte blogga nu, men grattis på anton å god jul på resten av alla igen (a)


hah, lilla anton som nu blir 15  ;)

MERRY CHRISTMAS

Julafton in action, iallafall här i autralien, @ my place! beror ju på att det är 9 timmars tidsskillnad ;) mihih, så att nu är det julafton ?! haha, känns inte att det är julafton. Men det är det ;) hah eller ah för mig, men inte för er suckers ;) hare för bra. GODJUL ♥ haha, fett fult!!!!

hih ser fett mysigt ut x)



Dan före dopparedan

heter det så ? tror det. Haft en bra dag ? Yes ;) blev soligt å varm inte väntat,men det är bara bra, i like it! Drog in till stan ett tag, köpte två tröjor, det är aaas mycket rea! Där hemma i sverige äre rea efter jul ? mycket bättre innan! bryrean alltså. ahmen drog å käkade sen, kom nyss tbx till hotelet, helt död typ .. så blir lite data nu tror jag sen sova för att vakna upp på julaftons morgon ;) hah..! gonatt :)

Tumblr_ldnxneqjkp1qzipvbo1_500_large


kärlek mellan vänner !

Jag måste bara säga att jag har de mest undebara vänner i hela världen! så som de får mig att le och skratta är otroligt! När man tänker på alla minnen man har så är det så mycket värdefullt! bara av att tänka lite smått på er så får jag ett litet leende. Så mycket vi umgås varje dag, skrattar å bara lever livet. mer er kan jag verkligen vara mig själv.. Jag saknar er massvis ska ni veta :) Jag har aldrig känt så här mycket kärlek till vänner som jag gör nu! Alltså vad hade man gjort utan er lixom ? livet hade ju inte vart värt att leva. Ni är ren jävla livsglädje! så lätta att prata med, så jävla bra på alla sätt och vis! lixom hela sommaren var gr8 med er! alla helger, alla dagar, alltså allt när ni är med är kul och man får lätt ett stort leende på läparna och skrattar, aah ni är bara grymma! Jag tror ni vet vilka ni är, så ta åt er massvis flickor! Loove ♥




jag tycker om ronja :)

hejdär, har nu fått igång internet på datan med inte bara på telefonerna. Så det är mera naaajs! Vädret är skitdåligt ... Det regnade igår, så då blev det shopping ist, vilket jag med gillar men jag gillar mer solen! ajaa och idag är det fett mulet, kommer vara så hela dagen.. okej okej det är ju varmt åssåå men fuckdet, jag vill ha sol! :)


Hah, julafton imorgon, kan man verkligen iiinte tro! känns inte som det på några sätt :o hoho, blir säkert toppen! men nu ska jag återgå till facebook ängna lite mer tid att chatta med ronja och jonas! Gr8, puss.


Feel the Pain !

Alloha, tjaa, hej, godmorgon ? God kväll ? Olika här å där va ;) aj hur som helst så har vi nu åkt vidare i detta nice land! Så nu är vi i paradiset ! Bokstavligen!! Har solat badat å shoppat ! Det gillar vi massvis. Har nyss kommit upp från stranden, somnade :$ hur skönt som helst! Så ska hoppa in i duschen å göra mig klar för kvällen då det blir nån restaurang och sånt typ? Haha ha en bra KALL tisdag (är det tisdag hemma ?) där hemma i meter av snö ;) tjingeling !

Inte ett moln så långt ögat kan nå .. Nananana :)

Hejdär, blir inte så mycket bloggning som ni märker.. Spelar nog inte så stor roll :) hur som helst denna dagen har vart grymt najs! Soligt som fan! Redan fått färg. Sitter iaf på ett café just nu, dricker lite gott å kallt ;p vet ej vad som kommer näst, men det får man se. Imorgon blir det i alla fall att åka vidare till surfers paridise, as nice! Ääsh hörs ;)

Yääääääääää ;D

Sååå var man framme ! Så här två dagar efter typ ;) alla flyg var försenade men gick bra ändå ! Har flygit sammanlagt 26 timmar ... Haha lika glad för det, det är lätt värt det när man sitter här på en restaurang i solen i värmen i brisbane i australien inköpt nya skor och väntar på en god secarsallad ;) hahahahah !!! Feel the pain. Efter vi vart på stan blir det poolen ;) vi hörs puss

Lounge :)

Hallådäär :) sitter på Arlanda just nu. På Loungen och äter lite (aa) har köpt godis och sånt på taxfree ! Otroligt nice ju ;) ska surfa lite mera från pappas iphone som jag avgudar för det är så jävla nice!! Haha sen börja gå mot gaten, blir kanske förstaklass :D och egen tv framför en på sätet i vilket fall som helst på flyget ;) hickning glad :D hejdååå :)

about one hour.

hejdääär. Nu är det inte långt kvar, om ungefär en timma så åker vi ut till Arlanda, planet skulle gått vid 3, men det är jätte mycket förseningar så det beräknas till typ 5 -.- bläää.. men får väl se till att göra familjen på riktigt bra humör så blir det skert bra ändå! Har nyss sminkat mig, ska byta om och sedan lägga ner det sista i resväskan! blirbraaaa! ahmen säger bara ha det bra här hemma i det iiiiiiskalla vädret ;) HAHA! puuuuuss ♥♥♥♥♥♥


jag & alexi,                                               jag & jossan :)

Denna resa!

Det är helt galet vad jag ser fram emot morgondagen! Det ska bli så himla skönt att bara åka bort, typ lämna ALLT !! okej inte mina glödjespridare alltså mina tjejer.. men att bara så ligga på beachen känna att man kommer älska sin spegelbild när man kollar sig efter dagen ;) haha för att man blivit så brun! såhär bara släppa alla tankar, ingen mobil så att det finns inget att störa sig på. jag kommer klara mig utmärkt å detta kommer bli en livs upplevelse så som jag fattat det. Australien ska ju vara vääärsta bang stället!! visst jag kommer saknar vissa här hemma, några lite mer (a) haha .. älska älska älska ♥






GUUD nu har jag bjudit på mig ordentligt ! men det är sånna tillfällen jag har vart jätte glad som ni kanske ser (a) hihi .. ♥


jasåå


tänkte bara sprida lite sura miner över världen... Men bara för idag ...

Mmmmmh tänka sig att jag kände för det. för när man är sur så orkar man inte bry sig iallfall inte jag och då har jag lust att skriva att jag är arg och sur och vill slåss för den som undrar, så den som kommer ivägen för mig nu kaaaan råka ut för en hård snyting nästa gång vi ses. nääääe inte kul så vardet va !! Blir så jvla arg!! ååååh :'( näää nu ska jag dricka saft ;( och sörja med min braiga vän Anton :( ♥


Den som köper dumle till mig nu ska få en feeeeeet puss..


Härliga tider!

Hejdääär, pallar inte riktigt sammanfatta min otroligt braiga dag, men jajaja ... Var med bassi efter skolan, drog hem fixade lite saker, åkte vidare, började packa en jävla massa ! ( nu dog allt :O ) haha men aah .. Tog en paus å chattade massa med ronja, hahah alltid lika kul :D alltså inte bara som man säger jag sitter å skrattar som fan för mig själv, min familj måste ju tro jag är galet störd i huvudet (a) haha .. Hur som helst försöker jag med mitt allra bästa att få igång skype nu, det är ju fan viktigt, måste ju ha det nu när jag åker iväg och allt!! åååh -.- sug att det skulle sluta funka just nu, men jaja.. vi hörs :D  P.S jag har ätit upp hela min julkalender :$ brykalendern :( AHHA TÖÖÖÖÖNT MEN ÄLSKAR MIG SJÄLv ÄNDÅ!!


Svenska lektion.

hejdär allesammans, hann inte blogga imorse. eller ko jag hade hunnit men mitt internet funkade inte. Kollade på film första lektionen, alltså ååh vad sorljugt :$ häh.. åså nu svenska, jag och ronja ska skriva om nån Benke som är mörkrädd å har fått rabies och sen dog. aah mycket spännande! Slutar snart, lunch då blir grillen typ ;) som vanligt .. Sen bild!! då har man gått sista lektionen för denna terminen, CHILL på högnivå, nice ! TJADÅ :D


I helgen - Therese, ronja, emelie, amanda jag och gianella :)


Ronja är sweet :)

hejdär allesammans. here Iam, sitter i min säng med datan framför mig, kläder över hela jävla golvet, ska städa, eller aa måste städa... Har vart med ronja idag, chillade men hade galet kul ändå! som vanligt med den tjejen har man alltid kul! Duschade när hon drog, tog slut på varmvattnet :$ fick en icke klad familj. HAHA, bryyvatten! aah men jajaa tiden går, blalbalba hejdå :p


Galet gammal bild på ronja och tobias ! :)


yes.


riktigt kass uppdatering :)

hej och förlåt. Hann inte blogga imorse som jag hade tänk, klev upp halv 6 .. började 7 !! :O sjukaste, har haft lucia heela dagen, först tre gånger för elever i skolan och sen 2 gånger på kvällen för familjer å sånt. häh pinsamt det blev på de två sista kan man ju bara säga! jaja .. :p har vart hemma sen klockan 8 nu och har suttit vid datan och lockat mitt hår :P haha .. jag som skulle plugga, men fuck orkar inte. Ändå sista läxan för denna terminen, så trött på skolan nu. hih aah, ska typ ladda upp lite bilder på facebook sen lägga mig å smsa tills jag somnar, rutin typ! aja puss.


30 sek sedan, mitt hår ser stort ut :p men det kommer bli bra imorgon efter som jag ska sova med det med, hih hoppas iaf ;) gonatt ..

JULAFTON, typ :)

hihi heejdär, har inte suttit vid datan ett skit idag ! aah förutom en stund nu på kvällen. Fick skjuts till mamma, drog med mina syskon till jakan och köpte lite julklappar. When we ewnt back, så minns jag inte vad jag gjorde :p haha! men har vart social med familjen hela dagen och kvällen, vi hade en liten julafton eftersom att jag åker på torsdag med andra delen av familjen. Fick massa cash och en ONE PIECE!!!!!!!!!!!!!!! :D HAHAHA SÅ JÄVLA NICE, DEN ÄR BESTÄLLD OCH KOMMER OM EN VECKA ! hihi lägger upp bild då ;) aah men nu snackar jag med anton och ska snart lägga mig för att ska upp 5 imorgon bitti :) puuuuuuuuuss.


Jag idag, hihi sweet. aa jag säger att jag själv är söt, hahaha bra självförtroende?! YES ;d

SÖÖNDAAG.

hejdär, gårkvällen var trevlig var hos alexandra med henne,julia,ronja,jossan,gianella,therese,amanda och emelie. Vi chillade mest. Drog nyss hem iaf. Sköönt, just nu har man ont i magen. kul kul .. näää, men ska fixa lite grejer, sen bege mig till mor min. Är hur hungrig som helst, Sugen på allt annat förutom det som serveras hemma ... typiskt,! men vi hörs :)


Nån gång i höstas, mysig kväll ute med grill (a)

This is the shit !

hejdär, sitter hos mig med lilla Ronja nu, vi kom nyss hit har vart med olivia å chillat i sporthallen. Hade inte träffat olivia på very long time! ;) hih. Men ska nu fixa lite grejer, sen drar vi till julia där hon och alexandra är. Kvällen tillbringas sedan i kallhäll. Ska ladda in lite bilder från idag tänkte jag men shit vad segt det går.

FAST NU FINNS INTE BILDERNA KVAR !! ;O SUG !!!!!!!!!!!!! -.-




DUNK DUNK DUNK !!

heeej, vaknade nyss utav högt spelande musik med värsta basen, sen någon som öppnar dörren å dansar och sjunger ... hmm, vem kan det vara som är så omogen?! Tur att jag är på sånt bra humör så att jag kan ha en bra dag iallafall då ;) haha, sitter i sängen dricker proviva, ska snart ner å äta frulle! Chill utan päron hemma, bara jag å bror. aah sen ska jag snart klä på mig, blir mjukis dress idag (a) super mys!!

Idag är jag på bra humör ! Så det så !! :D
AA och jag tycker om ronja :) MYCKET!

vilken kväll ...

hejdär, började med middag här hemma med hela familjen, inte ofta men helt ok. Drog sen till ronja, chillade massa där, åkte med henne till kungsängen.

På hemvägen mötte jag emmie, tog bussen med henne tills jag tog det beslutet att träffa kevin. Sedan gick jag till Daniel. Han inte vara med honom så länge men det var mys ändå. Kom hem för ca 30 min sedan, har bara suttit på facebook å chattat sen dess. ah och nu är jag fett trött. så ska sätta på en film och somna till den, vi hööööres ! :) puss..


HAHHA armandi och shahin, ahmen fett snygga då ;)

JA VI HISSAR OERHÖRT MYCKET!

Nu är det så att jag och ronja JULMUST såhääääär mycket! det passar till allt, tilloch med till din mamma :O jaa herregud, nämn nått det inte passar med ! finns inget ;) så helt enkelt är JULMUST det bästa och godaste, vår bästavän! ;)


Hejdär.kul.nej.inte.ett.dugg.

haaallå, måste bara säga att jag har tråkigt. hahah men aah överdrivet tråkigt. jag ska städa en jäävla massa, det ligger kläder överallt i mitt rum, skulle ha börjat för ett tag sen, men aah seg som man är så gjorde man klart inte det. Ska försöka börja lite smått. Ska sedan ta en dusch, sen fixa mig inför kvällen då jag, ronja,julia, alexandra och lina drar till tyre där flera är, trevlig fredagkväll. vi hörs kaaanske sen :) hih.

Skulle ladda in en bild från Lucian idag, men ååååh det funkar inte -.- bajs :)
får bli nått annat ;)

hahaha sötnosen sover med hörlurar på :p !! i like it :*

5 Saker om mig :)

♥ När jag tänker på vissa grejer så kan jag helt plötlisgt för mig sjävl börja skratta som in i helvete..

♥ Jag är konstig som fan enligt min kompisar, de säger att de vill spela in mig å visa för jag är så tokig :$ ääh, posetivf eller negatift ? .. enligt dom verkar det posetift!

♥ Jag pratar fort.. kanske lite för fort enligt vissa -.-

♥ Jag älskar haribo napparna :D

♥ Utan musik skulle jag vara som en död tråkig nere jävlaa person! men nu är jag inte !! hiih :)


Jag en vacker dag ;) haha .. sugen på chailatte!

en veeecka kvaar :D

haaallå där, skolan idag, lucia heeela dagen, men aa! Var med ronja efter skolan tills jag var med lina tills jag drog till bassi där även marcus var. Drog nyss hem å bassi följde med mig. ah men snart ska vi ut igen, träffa macööös igen :) ah vi hörs när jag kommit hem. puss :)

Ja så är det.

Jag är så krånglig. jag gör det bara svårt för mig själv, jag som vill så gärna samtidigt som jag inte vill. Jag vet inte vad jag ska göra för veta precis vad jag vill.. När jag vet att jag har dig känns det bra, men ändå typ bara jaja, och? Och sen när jag är osäker om du fortfarande vill ha mig så blir jag nere som fan, får ont i hjärtat. Allvar du betyder så jävla mycket för mig. Det här känslan jag har, jag vet inte vad det är eller vad den betyder. JAg blir så arg på mig själv. Just nu när jag sitter å tänker å känner att jag vill träffa dig så vill jag bara att det ska ske på en gång, och om tiden går så ångrar jag mig så jävla snabbt bara.. Allvar det är 1000 tankar hela tiden som bara snurrar här upp, vad ska jag göra, hur, vad vill jag, så eller så osv osv ... blbalb jag orkar inte vara så osmart. Det är ändå jag som har gett dig dissen, ändå vill jag att du ska säga att du älskar mig... det värmer å känns bra när du säger det.. Vad fan är felet på mig?! Vissa skulle säkert kalla det för uttnyttjning av en annans känslor.. Men ändå nää, tycker inte det, tror jag!! Jag vill vara säker på om jag kan gå tillbaka till dig om jag vill.. Men jag kan ju inte bara komma och gå precis som jag vill. Men det kan jag ju inte göra, för om du skulle göra som jag gör mot dig skulle jag bli as sårad.. Der handlar ju faktiskt om att vi båda ska må bra. Alltså det är min uppgift att göra dig glad, allt ligger i mina händer och står på mig. Eller är det de ? jag vetefan, vet ingenting. Fan helvete vad jag ställer till det för mig själv. Kan inte sluta tänka på dig. Du finns i mitt hjärta, varför sviker jag mig själv för ? Förlåt för att jag gör ett helvete för dig...

Kan tänka mig att du vet vem du är ♥



werdooo :)

hajfisk å späckhuggare, tönt!! -.- pfft.. ahh nu blir det film, konstigt. man ah bajs, hejdå :)


HAHA! Aytoy är här! (igen)

Tjaaa!
Faaan jävla irriterande ryssar som e på Skype...... Dom kan faan inte engelska, sitter och pratar ryska med en man FATTAR INGENTING!en utav alla ryssar som jag, kevin, tobbe snackade med heter spArk, helt jävla tom i skallen,  jävla saftskalle. sa att han var nån jävla hackare och kunde hacka min dator. Men haha! jag har Norton 360 så det blir faan inte så lätt din lilla  Vodka ryss! Amen tjarrå allaah! //Aytoy.....Aytoy

MIN SÖTNOS :)


Här var man nörd.

hejdäär allesammans, skolan gick fett snabbt! lucia sen idrott som jag inte gjorde ett skit på sen språk. Drog med lina efter skolan, kom nyss hem. ska nu spela sims med anton, hähä alltså via skype :$ hähäh .. det är beroendeframkallande!!! hejdååååå !


HAHAHHA GUD VAD SÖTA JAG OCH RONJA ÄR !! :D

Dagen ... :)

hah hej, skolan idag gick fort, Chill med lucia halva dagen dåra. har gått runt och sjungit hela dagen, jag å ronja alltså.. hah, blev så att när jag kom hem satte jag mig på en gång vid datan å spelade sims :$ äääh, mmh .. jag brukar inte spela men kände verkligen för det så att det blev dunk i headsettet och sims hela eftermiddagen och kvällen, PiNsAmT Felicia ... ! är dessutom jätte hes nu, haha för alla som undra så suger jag på att sjunga :) hihih hörs ;)


Saknar sååå :O

ARG VAR ORDET !!

AAAAAAAAAAHHHH !!!!! JAG ÄR INTE CP, DET ÄR INTE FEL PÅ MIG, CP HÅLL KÄFTEN, SKRATTAR BARA ÅT DIG -.- ÅÅÅH VAD DU TROR ATT DU HAR RÄTT !!!!!  HEJDÅÅÅÅÅ


yeyy :)

Pappa å annelie kom nyss hem från (?) de har iaf vart utomlans, najs. Tjatat om den parfymen som är på bilden. Den är såå nice, fick den nu ;) man tackar pappaapapapapappaaa!

 

Som alla vet så äre ju skola imorgon, måndag ny vecka, får väl ha saker att se fram emot så att tiden går fortare! grymt, ganska tror jag. haha, ska snart lägga mig har sjukt ont i magen, inte bra inte bra... men aja, vi hörs imorgon bitti. byeee


SÖNDAAAG !!

heej som fan där! sitter här i soffan med min bror, kollar på tv och sånt. har kollat på enturage (stavning), sen nu kollade vi på parlamentet, haha vikket man inte kan låta bli att älska !! ;o hihi och nu blir de beck, som man sett typ 10000 ggr ;) men inga problem för oss dåra. vi hörs, puusss ♥




look forward :)

bara en vecka kvar typ tills man åker till Australien förfan !! shit vad jag är sugen på att åka dit nu, bara få kommer bort, noll kontakt med övrig värld typ. haha, nä men ska bli riktigt härligt! längtar! 





Bilder från google...

Justdetja.

hallå där bloggen. here I'm, drog från ronja i förmiddags, har duschat å chillat massa här hemma, ska städa och fixa grejer så drar jag till pappa sen. Tog bara en liten paus å laddade in bilder på facebook från igår, Nice som bara den.

aa just nu ligger min lillebror på mig å håller på med någon jävla leksak över hela mig... försöker ignorera honom så mycket det går, haha lyckas rättså bra iaf! ah men vi hörs senare;) puss..


jag å lina igår.

just just nu :)

hallå däääär, kvällen statade med ronja och julia, sen kom vanne och lina. Sen kom johan, dennis, adam, alexander med flera. drog till något ställe. träffade people, drog till lund skolan träffade på fredrik och erik på vägen. mötte sedan daniel, zanetti, z och robin. Drog hem till ronja sen, nu så ligger  vi här, smsar snackar . ååååaahh sånt :) men vi hörs, puss, hahahah fett snygga just nu alltså !!

eeeey vad snygga ;) ...


Rooounjaaaaaaa :)

Tjaaa bloggen ;) sitter hos Ronja nu. Har vart i stan med Ronja å Julia. Drog sen till jakan å grejerköpte middag och chai latte :d maaajs !! nu är vi hos ronja Julia kommer snart dåra:) kvällen tillbringas hääär. Pjamas här vetu :D aah men bye :)

bara en fråga ..

Hur slutar man tänka -.- ????

för trött ja för trött

död :) Säger gonatt med den flaaashiga bilden som jag tagit ;) hah...

Gäster.. :)

hejdääär, har fixat lite things här hemma.. våra gäster som ska komma ikväll kommer snart! Alla kusiner från stockholm iaf. ah kul kul -.- ... haha inget fel på att träffa kusiner, men hela den grejen men middag. blablablab, ni vet vad jag snackar om.. haha inte riktigt min grej, men aja. måste ner nu, hörs senare. puss.



right now.

Rolling stones.

Rolling stones t-shirtar är så jävla snygga alltså ! hihih jag vill ha.

De två understa är skitcoola tycker jag, de är sydda så att det ser ut som om man har tröjan på fel håll. och på den vita är märket lika så. as ballt! :D


Dont you know ... :)

allohaaa. kom hem för ett tag sen, sitter instängd på mitt rum ... hähä vill inte vistas här hemma när det är massa städerskor. häh.. aah men dunkar musik högt som fan i headsettet! härligt alltså. Haft en lektion idag i skolan, chiiiill! hade Lucia träning hela morgonen och förmiddagen! sen en engelska med film, gr8!
Fast nu ska jag vara hungrig tills jag är alone home ... bye♥

Gammal bild, men då var det iaf varmt ute :/ häh, inte nu...

En stark känsla!

Just nu känner jag mig så bra, jag känner mig stark inom mig, det känns helt perfekt! Det är en anurlunda men den känns ändå så bra! härligt lixom, alltså det går inte att förklara, sitter med ett stort leende just nu. jaa, undra varför ... känns bara så bra just nu !!


HAHA :D

hihihi


vill va blååååögd :O !!

home nooow :)

hej ska blogga fort nu innan datorn dör, orkar inte ladda den. Kom iaf nyss hem från skolan! dagen gick fort tror jag ? hade typ inga lektoner! hae även lucia tränande, haha julia lyckades göra så att vi skulle sjunga skitljust :O hahha aldroig i livet att jag kommer sjunga, kommer stå å mima! har även gjort bort mig inför typ 130 elever med mitt cp skratt.. aja, ska städa och dammsuga nu, sen till mamma. hörs då :) puuuuuus



home nooow :)

hej ska blogga fort nu innan datorn dör, orkar inte ladda den. Kom iaf nyss hem från skolan! dagen gick fort tror jag ? hade typ inga lektoner! hae även lucia tränande, haha julia lyckades göra så att vi skulle sjunga skitljust :O hahha aldroig i livet att jag kommer sjunga, kommer stå å mima! har även gjort bort mig inför typ 130 elever med mitt cp skratt.. aja, ska städa och dammsuga nu, sen till mamma. hörs då :) puuuuuus


nyfiken eller vadå :O

heej, here I am once again. nananannalanlanla :p hihih, aah jag gillar iaf förra inlägget som då gjordes av självaste anton eller aa nu för tiden aytoy. hähä.. jag ska snart stänga av! lägga mig i sängen, kanske smsa, eller sova... haha aa GODNATT / FELICIA OCH ANTON :)

HAHAHA SPAM PÅ FACEBOOK !! HAHAHAHAHAHAH xD


jag å kusin sara :)



Aytoy, sex maskinen från mälarn!

Tjarre farre!
Jag är Aytoy, sexmaskinen från mälarn ;) Jag e grym som skriver på lillskrutts (Felicias) blogg! HAHAHAAH! Hej då! jagggggg e bäääääääääässssssT!

whoooo!
Aytoy,inte Aytoy!

no one want's forever ...



Jonas och Rasmus ! :)

tja tja, drog ut å träffade Jonas Aronsson och Rasmus Ahl, hihih sköna killar dedär alltså :D kom hem för ett tag sen käkade nyss sitter å snackar med anton just nu, också skön kille dedär! hähäh, aah men nu ska jag fortsätta med det. tråååk hejdå :)


Svar på kommentar.


svar: Löshår ? inte på några sätt. haha har ju världen kortaste hår, om du menade för att du tycker jag brukar ha längre så är det för att jag har klippt mig och har hög toffs på bilderna i inlägget du kommenterade. Hahah, men läshår, nej förfan ;)


innan färgning och klippte          -                efter färgning och klippning ...

 

vet det blev helt stört efter, hade absolut inte tänkt mig så .. haha men aja ;p orkar inte heller bry mig om det!


fin fint..

Hejdär allesammans, skolan gick fort, har inprincip inte gjort nått idag heller, första lektionen var bara snack, andra var film, tredje musik och kolla i tidningar! galet sköna dagar nu för tiden! Stannade kvar med ronja ett tag efter skolan, pratade sedan lite med bassi. drog hem, nu ska jag dricka saft och kolla på disney channel! hihih.. puss!



Sliten tjej ! finaste halsbandet ♥


RONJA STYLE THIS DAY!

godmorgon, ska dra till bussen om 10 min, har sovmorgon idag vettni! halv 10 förfan, slutar sen halv 2, chill som faan ;) men aah ska fixa det sista sen dra, puss.


Dagens humör: upp å ner :)
Dagens frisyr: hämsk
Dagens vill ha: inget tror jag :$
Dagens vill ta bort: kylan
Dagens dryck: proviva
Dagens klädval: jenas & tjockiströja
Dagens fråga: Unda hur det blir nu..?
Dagens saknad: vetnefan ^^
Dagens vän: hmm, myself.. bassi.
Dagens planer: skola, plugga.
Dagens låt: I'm saying good bye.

baxad av ronja dåra :p


RSS 2.0