JULAFTON, typ :)

hihi heejdär, har inte suttit vid datan ett skit idag ! aah förutom en stund nu på kvällen. Fick skjuts till mamma, drog med mina syskon till jakan och köpte lite julklappar. When we ewnt back, så minns jag inte vad jag gjorde :p haha! men har vart social med familjen hela dagen och kvällen, vi hade en liten julafton eftersom att jag åker på torsdag med andra delen av familjen. Fick massa cash och en ONE PIECE!!!!!!!!!!!!!!! :D HAHAHA SÅ JÄVLA NICE, DEN ÄR BESTÄLLD OCH KOMMER OM EN VECKA ! hihi lägger upp bild då ;) aah men nu snackar jag med anton och ska snart lägga mig för att ska upp 5 imorgon bitti :) puuuuuuuuuss.


Jag idag, hihi sweet. aa jag säger att jag själv är söt, hahaha bra självförtroende?! YES ;d

Kommentarer
Postat av: Johanna

s-k-i-t-f-i-n bild! ♥

2010-12-13 @ 22:52:53
URL: http://hazeliuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0