kärlek mellan vänner !

Jag måste bara säga att jag har de mest undebara vänner i hela världen! så som de får mig att le och skratta är otroligt! När man tänker på alla minnen man har så är det så mycket värdefullt! bara av att tänka lite smått på er så får jag ett litet leende. Så mycket vi umgås varje dag, skrattar å bara lever livet. mer er kan jag verkligen vara mig själv.. Jag saknar er massvis ska ni veta :) Jag har aldrig känt så här mycket kärlek till vänner som jag gör nu! Alltså vad hade man gjort utan er lixom ? livet hade ju inte vart värt att leva. Ni är ren jävla livsglädje! så lätta att prata med, så jävla bra på alla sätt och vis! lixom hela sommaren var gr8 med er! alla helger, alla dagar, alltså allt när ni är med är kul och man får lätt ett stort leende på läparna och skrattar, aah ni är bara grymma! Jag tror ni vet vilka ni är, så ta åt er massvis flickor! Loove ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0