riktigt kass uppdatering :)

hej och förlåt. Hann inte blogga imorse som jag hade tänk, klev upp halv 6 .. började 7 !! :O sjukaste, har haft lucia heela dagen, först tre gånger för elever i skolan och sen 2 gånger på kvällen för familjer å sånt. häh pinsamt det blev på de två sista kan man ju bara säga! jaja .. :p har vart hemma sen klockan 8 nu och har suttit vid datan och lockat mitt hår :P haha .. jag som skulle plugga, men fuck orkar inte. Ändå sista läxan för denna terminen, så trött på skolan nu. hih aah, ska typ ladda upp lite bilder på facebook sen lägga mig å smsa tills jag somnar, rutin typ! aja puss.


30 sek sedan, mitt hår ser stort ut :p men det kommer bli bra imorgon efter som jag ska sova med det med, hih hoppas iaf ;) gonatt ..

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Haha cutie! :D Jag hittar dem på flera olika hemsidor, andra bloggar. Min favorit sida är: Weheartit.com

Kolla där :) <3

2010-12-14 @ 14:23:02
URL: http://filipparibbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0