snabbis nu :)

hej, jag har inte all tid i världen, lite svårt att skriva med för jag har gjort manikyr ! as billigt och as nice säger jag bara! Har vart å kollat på koalor, kängru, osv osv  idag ! sjukt gillig djur och jääääätte lena :D hur som helst drog till ett shopping center sen, sedan blev det tre timmar i solstolen och polen, aaah härligt! bli mer avundsjuk va ;) haha! har nyss gjort ett nytt tema till min mobil, naajs det blev! och nu chattar jag med anton, också naajs! och snrt ska jag dela med mig av det goda ( datan ) till min bror ... inte naajs! ha, heejdåå människor ! :)


me today!


Kommentarer
Postat av: julia

KOM INTE HEM SNORUNGE!!!!!! :@

2010-12-30 @ 14:21:28
URL: http://ice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0