Annars gör man ... ;)

1. är du kär? yää
2. har du legat i sängen brevid en kille? yää
3. har du blivit slagen allvarligt? nää
4. har några av dina vänner svikit dig? hmm, aå. men inget som stör mig fortfarande :)
32. har du fuskat? - tihi^^
5. har du fuskat? kan man väl säga ja ;p
6. har du en teve på ditt rum? aå varannan vecka inkopplad iaf ;p hah ..
7. hjälper du dina vänner? Vill så gott jag kan ... men ibland är man inte tillräcklig...
8. tycker du att du är söt? ibland tycker man väl det :p
9. Hatar du falska vänner? yää, det är bara så jävla omoget att inte vara äkta .. -.- häh..
10. älskar du någon nu? yää
11. Har du gråtit inför en vän? yää
12. kan du tala spanska? bör jag kunna.. ?
13. är du kortare än 160cm? hähä yää
14. har du hoppat ut ifrån ett fönster? aåå och jag dog :)
15. gillar du att sova länge? finns det nått bättre ;)
16. har du vart med om en olycka? hmm, inte nått farligt iaf ?!
17. har du förlorat en vän? ingen som jag saknar iaf ... xD
18. har du åkt nånstans utan att du får? yää
19. har du bränt dig? yää ..
20. har du strulat med någon den senaste veckan? yää :)
21. har du bra vänner? finns det bättre ?! nooope
22. är du singel? yää, tyvärr .. om man får säga så :$

TIDSFÖRDRIV SOM BARA DEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0