Booring .. Yääyää

Vad heter du? Felicia
Hur gammal är du? 14
Vart bor du? Home
Hur många syskon har du? tvååå
Hur mår du? Jorå, jag mår bra :p
Vad är din favoritfärg? BLÅ förfan!!
Vad är din favoritmat? det jag är sugen på.
Vad gör du en lördagkväll? olika, det jag känner för lixom!
När grät du senast? hähä, för inte så länge sen x) fett onödig flicka!!
När skrattade du senast? today i think.
När var du ute senast? idag.
När åt du senast? middag,
När städade du senast? hmm, yesterday.
Går du i skolan? tyvärr!
Har du bra betyg?vet jag inte.
Vad önskar du dig mest? him.
Vad gör du just nu? svarar på denna grejen ...
Vill du gifta dig? Har inte tänkt så långt in i framtiden dåra.
Vill du ha barn i framtiden? mjoo
Gillar du någon? yees!
Är du kär? yees!
Ljuger du ofta? håller mig till sanningen!
Har du druckit alkohol? -
Har du rökt? -
Har du snusat? -
Har du varit så full att du måste spy? -
Vem pussade du senast? mamie i think (a)
Vem kramade du senast? julia i think.
Vad står det i ditt senaste sms? "okej<333" håller på att redara alla smsen just nu :( som jag inte gjort sen innan midsommar dåra ;/
Vem var det ifrån? bassi.
Har du träffat hon/han i verkligheten? yees
Vad är det för dag imorgon? tisdag..
Vad vill du bli när du blir stor? RIK RIKARE OCH RIKAST!
Har du svarat helt ärligt nu? yees i have
Har du kommit till den sista frågan? haha verkar ju så ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0