Förlåt mig ...

Du vet lika väl som jag att jag inte hade väntat detta. Jag hade tänkt mig det bästa med dig. Det var bara du i mina tankar hela tiden, det var bara du som gjorde mig riktigt glad, men samtidigt så ledsen. Jag hade aldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig. Det var helt otroligt! Jag gav dig nya chanser, för jag hoppades så inerligt på att det skulle funka. Jag minns allt som hänt och som sagts. Jag minns saker som skrevs för ett år tillbaka.. Herregud, så mycket tid som jag lagt på dig. Det gör riktigt jävla ont att detta skulle hända.. Det händer alla efter ett tag, mina känslor kallnar, jag kan inte gör nått åt det. Det gjorde så ont att berätta för dig, visste nästan hur du skulle reagera. Fyfan, kan inte sluta gråta. jag vill älska dig medan mitt hjärta inte gör..? Jag kanske kommer sakna din famn å dina pussar men jag överlever. What to do... Jag tror ändå att jag gör rätt nu, jag får se vad jag känner när tiden går lite. En sak som är säker är att du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta oavsätt hur nära eller långt ifrån varandra vi står. Du är speciell kom ihåg det, du är inte som alla andra ... ♥

What I did to you was hurtful,
What I'm going through is hurtful,
but nothing I wanted to happen.



Kommentarer
Postat av: julia

Felicia du är så jävla stark! Jag älskar dig min lilla krigare. Jag vet att du gör rätt nu ! <3 puss

2010-11-30 @ 23:16:17
URL: http://ice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0