one.two.three.four. FIVE :)

♥ Jag vaknar alltid mitt i natten och är skitpigg, sen efter en timme eller två när klockan ringer så vaknar jag inte av den. Då sover jag för ljupt igen... Därför försover mig alltid!

♥ När jag fryser riktigt mycket, typ på morgonen å jag inte orkar sätta på mig varmare eller mysigare kläder så brukar jag ta hårtorken å värma mig x) eller lägga mig på golvet x) hähäh !

♥ Varje kväll, VARJE måste jag kolla på film! det är nästintill omöjligt att bli trött annars -.-

♥ Jag har alltid på min antingen mina dunskor eller mina uggs! alltså jag sover med dunskorna. Det är så jävla kalt om fötterna så det är sjukt! Klarar mig inte utan de :$ främst mina dunskor!

♥ Och jaa sist men inte minnst, jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0