HAHA .. Vafan ofta ;p

tjafan, komm hem för typ 20 min sen, drog ju till källtorp det söög! mötte upp josefin på vägen dit också. Sen vi fick med oss några boys till donken, där satt vi ett tag, sen skulle typ alla dra, så jag ronja å alexi började dra oss hemåt. Haha, jag å ronja försökte få skjuts med några väktare hem, men de ville inte köra oss.. haha vafan, vad är de till för då ? alltså om de ändå bara ska sitta i en bil å åka runt å kolla på folk ... aja, det funkade, nu ska jag kolla film och dricka proviva !


haha, får man säga att man själv tycker man är söt ^^ haha... bra självförtroende eller vadå! Fast minus på sättet jag sitter där alltså.. :p Yesterday !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0