Att du kan göra så!

Att du inte inser vad du håller på med?! Så sjukt, så jälva egoistisk! Jag önskar jag kunde skrika på sig så du aldrig mer gör något liknande, om jag bara skulle ha dig runt mitt lillfinger som förr skulle jag kunna stoppa dethär, bara det att jag vet inte vart du har mig & jag vet inte vart jag har dig. Så fuck detdär alltså! Hoppas du slutar innan jag på riktigt blir så jävla arg och förstör allt. Precis det du gick omkring och var så ledsen över förr, gör du mot din vän! Hur kan du, ser du inte vilka fel du gör. Hur mycket problem du skapar kring dig! Herregud, väx upp, sluta bete dig som en jävla 3åring. Du gör så fel, Du har ALLTID bara gjort fel! orkar verkligen inte med sånna människor som dig, tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej felicia, din blogg är grym! ;) vem är det du menar i detta inlägg? är det en nära vän, en kille eller en tjej? vad handlar det om, killproblem eller så? kram på dig!

2011-04-05 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0