Funäsdalen

Hej alla få läsare som fortfarande är kvar! Är i Funäsdalen vilket jag tror att jag helt och hållet glömde berätta.. Jajamen! Har det bra, snowboard måndag, fick västa feber i tisdags så blev att ligga hemma hela dagen! Snowboard igår och idag dåra! Sfterskii å grejer varje dag också ... Kvällarna brukar tillbringas med grabbarna och kortspel! De gillar vi :) imorgon blir det skidor tror jag, måste ju fan åka det också ibland! Eftermiddag med bowling sen drar jag och familjen till kusinerna som byggt stuga här, äter middag där! Trevligt! Sen bara lördag kvar, söndag bär man av hemmåt och blir nog Inge mer bloggning från min sida innan jag är hemma! Förutom alla tidsinställda dagar dåra ..! Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0