I Let You Down ...

Jag vill åka bort, jag vill åka på en resa som får mig att rensa hela huvudet. Jag vill åka till en plats där jag kan andas ut, där jag slipper tänka! Göra precis det jag vill. Ingen som klagar, ingen som stör mig. Vill kunna ge mig av utan att någon skulle lägga märke till det.. Klarar inte av att se dig i ögonen, klarar inte att vara medveten om att jag har svikit dig så mycket. Jag ångrar mig så mycket. Jag vågar inte prata, vågar inte möta dig. Det gör för ont.. gjort är gjort, jag kan bara låta tiden gå vänta mig ur detta. Det finns ingen genväg. Jag önskar jag kunde gottgöra dig, Jag vill ta med dig bort, få tid med dig. Men varför skulle du vilja det nu, varför skulle du ens vilja se mig nu.. Förlåt mig! Jag älskar dig, det sista jag vill är att göra dig besviken.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag älskar dig! <3

2011-04-03 @ 13:40:55
URL: http://litemer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0