inte som tänkt!

hejtjatjo, oj va dålig jag var på att komma på hälsningsord ? ööh, ofta jag inte kan mera, hu3hu3! Gud vad tokigt. skriv upp dedär för det var galet viktigt! Eller.. nee men sitter här i mitt rum, har kollat lite tv med familjen, men blev så långtråkigt och blev rätt rasklös så att mm.. Dagen spenderades med min favorit! Var hos mig, drog till ica köpte glass, sen hem till kevin glass, jordgubbar och grädde i vårsolen, inte helt fel enligt mig! Fick sen skjuts hem och även en sväng förbi julia! Tackar! Blev god middag, grillat å grejer! Hade planer på att dra på fest ikväll, fick inte. ne det är kul! ska upp tidigt imorgon så lika bra det.. aja, missar bara en rolig grej...
ahmen gött.

Kommentarer
Postat av: pernilla

svar tack sötnos ! :) <3

2011-04-17 @ 01:08:50
URL: http://dontgive.blogg.se/
Postat av: pernilla

svar tack sötnos ! :) <3

2011-04-17 @ 01:08:50
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0