Krångeliklångligt

tjoofrääs! Vilken dag assååå. skolan halv 10, försov mig, bra start! Hade sedan två lektioner varan en lekte vi på! hah. slutade halv 12, då blev det träffen med ronja julia och lillen till klockan blev två då jag träffade keviiiin :D Vi drog till honom en snabbis först! Sen blev de till mig då jag märker att mina nycklar inte är i väskan, yeee fett happy..! Hah, nepp så vi gick å hämta emme som jag så snällt lovat mami (a) sen bussen till min papi hämtade mina nycklar och sen hem till mami igen, haha de e näääjzzs! Bakade kladdkaka, haha de tok låång tid, sen bidde det middag @ my place! Lite ps3 också. Fick sen skjuts hem av gullungen! Och nu sitter ja här, har sytt mina tights, grymt jävla överdrivet duktig på såntdär!
jag i kroatien, för typ 3år sedan. hu3hu3, vad leker jag.

Kommentarer
Postat av: pernilla

ski fin bild ju :d

2011-04-13 @ 21:37:37
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0