Strömavbrott me like ...

tjafan, mycket bätter humör idag! Hihih, skolan idag var galet nice bara en lektion! När vi slutade gick jag och ronja hem till mig, jag letade upp min hemmanyckel! sen gick vi tillbaka till skolan igen där ifrån tog jag bussen till mamma, låt å lyssna på musik tills jag blev så rastlös så jag kollade vad josefin gjorde? vi drog till jakan och fick även följe med alexi, bara att precis när vi kommer dit så blire strömavbrott, kul i en timma så alla butiker stängde.. så vi satte oss ute i solen och pratade tills allt öppnade och strömavbrottet som var i hela jakan och viksjö slutat!

skulle köpa nya solglasögon för mina är borta, men hittade inga jag gillade så jag köpte nytt nagellack och en bh! Också vad jag behövde! Jag å joss drog sen till donken käkade middag och bara chillade länge där. Kom hem för ett tag sen, vettefan vad klockan var, hur som helst. har varit duktig och pluggat lite nu! Ska fortsätta med att plugga, skriva en kärleks novell i svenskan.. får se hur det går!

Fick också en kommentar av en Lina, svara så här! nej det är slut, och jag har ingen bra förklaring till varför! Tack så mycket!

tooodaaay





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0