Det växer ..!

Det växer hat inom mig, att man kan hata en människa på detta sätt är det sjukaste! Du har sånna problem, du kan seriöst inte må bra. Du glädjer dig av att veta hur jävla förbannad detta gör mig! Du har noll respekt! Du har sån jävla tur med ditt fejkade jag, ingen sin känner DIG! Ingen skulle vilja känna dig för du är största fittan någonsin! Du har det så hemskt, jag hatar dig! Förstå vad jag säger, hatar dig! Och det blir bara mer ... Hoppas att du en dag försvinner långt ifrån mitt liv! Ångrar allt som har med dig att göra! Fyhelvete! Jag får inga ord för hur illa du är! På riktigt fuck you!

Kommentarer
Postat av: sara matttssond

2011-02-12 @ 10:23:40
Postat av: sara matttsson

oj. haha råka skika otom kommentar ;p

hårda ord.. vem handlar det om? :o :/

2011-02-12 @ 10:24:58
URL: http://saramattsson.webblogg.se/
Postat av: Anton

jag håller med dig Felicia -.-

2011-02-12 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0