Reflektionsdag!

chachaaachachahcha :) hiih godmorgon allesammans, reflektionsdag idag, skönt! ska vara i skolan 9 - 11 på någon föreläsning om tinitus, kan bli tråkigt! Hur som helst, har hunnit med en jävla massa denna morgonen, och nu är allt klart så har 40 min innan jag måste dra till pappa och sen till skolan! Chiill...

Bilder från veckan som gått ..!
eeh, jag vet inte varför vi är uppochner, och vet inte heller varför jag fått så runt ansikte :$ tjockis fan!! 

En tråkigt matte lektion, jag och julia in action.. 

julia i veckan när hon gjorde sina finfina naglar.. 

efter gymmet, fet JAG är, inte du julia! 

igåår i skolan, nån random rast sådär! 


jag i helgen :)

Kommentarer
Postat av: SARA

INGEN av er är feta!!!!! <3

2011-02-15 @ 22:41:53
URL: http://saramattsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0