söndag kväll

tjosan allesammans, dagen har rullat, gått fort! Efter jag vart hos kevin drog jag till alex där min ronja var, vi drog ner till ica köpte för mycket godis ... hih tjockt gott iallafall! Drog till sporthallen. Jag och ronja gick där ifrån efter ett tag, jag måde inte bäst.. så aa :)
har bar vart hemma hela kvällen, passat emil, kul? nej.. pluggat och duschat har jag också hunnit med, duktig tjej! Ska strax lägga mig och läsa i noboken för att lära mig ännu mera till provet imorgon som jag lätt kommer få mvg++++ på ;) hur som helst, här är bilder på det jag köpte igår efter som man fick en kommentar om att jag skulle lägga upp, så vad gör man inte ? snällt, jag e snäll för den som inte visste. hihi puss!


Kommentarer
Postat av: juliaholmen

hihih tack! fint förresten! :))

2011-02-14 @ 19:22:31
URL: http://jholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0