yes ofcourse you do..

hejdär, dagen har gått as fort! Typ inte hunnit med nått jag skulle göra, kollat film och duschat har jag gjort hela dagen.. hehe, kollade meangirls 2, och the perfect man, båda var bra :) sitter å laddar ner två till sånna tjejiga filmer, Ska plugga sen, eller så säger jag nog bara. Fan har tyska prov imorgon, har ingen ork till de, endast för att det är tyska jag måste lära mig -.- har ju inte pluggat på en enda lspråkläxa på hela terminen, hur fan ska det då gå imorgon.. aja, om de går dåligt kanske jag får byta språk, haha då kanske mina päron ger upp hoppet om g i språk.. får väl se ;) jaja, fett intressant, heeejdåååå :)
haha, torr humor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0