Det rullar på...

hej allesammans, vart med ronja idag, förvånade ? neee, käkade på kina till lunch, hihi fett gott. Hade utvecklingssamtal i skolan vid halv 4, åååhåå sug säger jag ju bara.. hatar det, alla sånna grejer får mig att framstå som om jag är störd, när det är hela grejen med att gå i skola som är stört.. hah, det dår ju inte heller att säga emot när läraren vill skriva upp mål, haha kan ju inte bara hoppa över honom å skrika att jag inte vill, haha skulle inte vara så fel va!! ;) ajaa, jätte sugen på glass men har inge hemma.. orkar inte gå å köpa, då känner man sig ju jätte fet.. haha vi hörs kanske ska läsa lite no eftersom man har omprovimorgon och har inte en aning på vad, bye!






jeete sota bildeer fren vekaan paa meej å roonjaa .. :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0