Hunnit med en hel del.

hejdär, kom nyss in på datan efter en jävla massa plugg och städning! städat ordentligt så att nu kan man ju trivas lite i mitt rum iallafall. har tillbringat dagen med julia och ronja, började med att vi drog till komet hallen, jag fick mitt gymkort, men tyvärr inte julia och ronja för att det var bara min pappa som var med! Åkte sedan vidare till kista, haha, inte pappa såklart! köpte ett skärp och trosor på ett gammalt presentkort. aaja, sitter på skype med antoooon just nu :) glad. men ska snart logga ut, lägga mig i sängen å kolla på nån movie, kanske.. inte.. vet inte :) haha aja puss..


köptes idag..

Kommentarer
Postat av: Juliaholmen.

snyggt skärp! vart köpte dude? :)

2011-01-21 @ 11:08:01
URL: http://jholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0