Precis som alla andra säger, säger jag samma sak ...

... Med det nya året blir det även en helt ny start. Har min planer för året klart! även nyårlöften som är följande

♥ Börja träna och endast äta onyttigt på fredag & lördag!
♥ Göra så gott jag kan i skolarbetet ..
♥ Endast tala sanning ! haha, brukar inte ljuga så tro inte det. men att bara säga som det är istället för att komma med någon dååålig bortförklaring!
♥ Göra det som faller mig in, alltså det jag känner för på en gång!
♥ Om jag misslyckas med en sak så ska jag gå vidare på en gång och inte kämpa vidare ...

Detta ska nog inte bli så svårt att klara, eller vad sägs.. kanske ett minus på plugget dära, men skitit!

Nyår igår dåra och det var hur coolt som helst, Fyverkerierna var enorma! Gjorde även en sån spågrej!!

alltså hon skulle spå mitt kärleks liv 2011 ! gaaash vad coolt :O ska kortfatta mig, hon sa typ att jag skulle träffa värsta killen inom 2-3 månader, att jag skule få ett förhållande ett långt och lyckligt! att killen inte var helsvensk. Även att jag skulle behöva resa för att träffa honom ? hmm .. osv osv .. Galet spännande, finns nått i tankarna när hon berättade det alltså!

jajaj, idag chekade vi in på nytt hotel, skulle ha åkt upp till ett annat ställe idag, men blev inte så. men jaj nu ska min bror ha datan, och jag ska kolla på two and a half men ! great har vart maratan i det programet hela dagen! hahaha naaaaajs! gott nytt år kan jag ju med säga, om jag inte  redan sagt ddet! bye :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahahah ENGLAND FELICIA HHAHAHAHAH <3

2011-01-01 @ 14:52:50
URL: http://baralundberg.blogg.se/
Postat av: kevin

de klarar du ! du har alla med dig ;) <3

2011-01-02 @ 03:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0