Så glad att jag är hemma ... Men skulle gärna åka tillbaka ...

Vart ska jag börja då .. Amazing vikken resa jag har haft, har ju bloggat liiiiite under tiden men inte direkt sagt något om vad jag har gjort!orkar inte heller nu^^ så ska ladda upp bilder så får ni ju se litäää! Hur som helst så somnade jag runt 7 ? igår kväll .. vaknade vid 12 aspigg.. lyckades somna om, vaknade vid 2, vaknade sen vid halv 5 igen.. och aa nu är jag för pigg för att ens fösöka sova, ja menar klockan är ju typ 5 på eftermiddagen i min kropp! har smsat senndess..

Resan hem igår tog 38 timmar, nääääjz ;) hah massa flyg resor och förseningar, sista planet han vi inte med så fick sitta på Londons flygplats i 5 timmar å vänta på nästa plan! kom tillslut hem, fick lite cash sådär ;) najs! Om jag ska shoppa nu! hihi aja, ska börja fixa lite grejer efter inlägget publicerats, hörs!










HAHA våran sexiga dykar instruktör ! ;)



haha, åsööööt pappa jag har :D vet inte hur många gånger jag har sagt det till honom denna semestern, och lika generad blir han alltid ;) hahah ännu gulligare! :P



MER BILDER SEN!


Kommentarer
Postat av: Juliaholmen.

sista bilder var skiiiiiitfin! ha den som header eller profilbild på facebook! *SAKNAR DIG! <3*

2011-01-09 @ 15:06:53
URL: http://jholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0