Did you forget all the plans you made with me?

Hejsan hopsan, lite snålt med uppdatering känner jag. Lite så det kanske blir när man är ledig och det är fint väder, hihi! Vaknade vid 10 och duschade, jätte kalt och skönt! Gick sen till jakan och jossan åkte hem ifrån mig! Mötte upp Tim och Katja och åkte till stockholm stad! Gick runt, shoppade lite, kollade lite. åt på en mysig restaurang i gamla stan! Ja dagen gick och det var jätte skönt i värmen!

Jag åkte sedan hem, och vid halv 5 tiden åkte jag, kevin, bassi och anton till lövsta! Hah hade jätte kul! Badade och fyfan vad kalt det var! Kan säga att jag har haft en jätte bra dag. hihi har varit hemma ett tag och fixat mat inför imorgon då det blir att tillbringa dagen i sumpan med temat! Grymt.

anton påvägen hem                jag och jossan imorse!

Kommentarer
Postat av: Anton

eyyy vad snygg jag e när jag cyklar ;)

2011-06-06 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0