Nu såhär inför sommarlovet kommer lite nytt!

Tjo allesammans! Nu är det så att jag kommer börja blogga på en gemensam blogg med mina kära vänner, Julia Ronja Alexandra och Josefin! Så vi blir fem stycken på en blogg, vet inte hur länge det kommer pågå, men kommer tillbaka till denna bloggen om det skiter sig med den andra! Men det hoppas vi ju inte på! Hur som helst är hemma hos Julia nu och ska strax sova! Ligger här breved Ronja och kommer duna in fint när jag lagt ifrån mig mobilen! Imorgon är det skolavslutning och Gud vad jag ser fram emot det! Hoppas på att detta sommarlovet blir lite mer som tänkt ;) men jaja jag länkar den andra bloggen imorgon! Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0