kioskmongo

hejhoppgummisnopp.. grymt lång dag i skolan, då ska vi inte snacka om imorgon.. Jaja, inget speciellt att snacka om så, Tog bussen hem, hade planerat att plugga riktigt mycket så att jag får vg på so;n. Bara de att när jag kommer hem så där vid 4a tiden så märker jag att jag glömt so böckerna och allt i skolan, alltså vilken flipp jag fick, så jag åker till skolan, och när jag fucking kommer dit är skolan redan stängd -.- alltså, fuck!

Typ allt arbete jag lagt ner som bortspolat ju :o ååååh va arg jag blir på mig själv, men jaja.. har gjort mitt bästa nu sen halv 5 ungefär.. börjar närma sig slutet på läxan, och nu sitter jag med tyska boken uppe, typ första gången jag helt ärligt i hela 8an faktiskt pluggar på tyskan, liten hiss kan man ju få ändå..? Skulle ju vara gulligt, ne men maten är snart klar, jätte hungrig, kvällen blir mer plugg, vilket liv. Men ska bli duktig i skolan har jag bestämt mig för, alltså så svårt kan det ju inte vara .. ? aja, ska inte ta mer av eran tid till detta, så puss. hörs senare :) 


Gammal webbild, slutet av sommar09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0