prao klart, nu jobb ...


Tv 4, i en vecka, vilket man tackar jossan för, grymt ju!

och sen i en vecka ..
På dagis, haha kan bli lidande med alla små snoriga snorungar, b.l.a min lille bror, hah proa på hans dagis dååraa!
Fixat och klart iallafall, as bra!

Och nu sitter jag och kollar vart det finns jobb på ålderdomshem här i närheten! som då blir med Julia, måste börja käna mina egna cash, moppe och sånt till sommaren ju, känner mig rätt duktig som pluggat och fixar jobb å grejer, välkommen in i "vuxenvärlden" där man inte bara fåååår allt :(

Kommentarer
Postat av: Anton

på tv4!? kommer du va med i TV då eller?

2011-03-08 @ 21:25:35
Postat av: Anton

på tv4!? kommer du va med i TV då eller?

2011-03-08 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0