Vilken underbar dag :)

Hejsan, dagen börjar med praoen med jossan, vilket var riktigt chill idag, kina till lunch! Ritat och spelat in massa reklam grejer, skitkul! Fortsätter mot Hässelby och träffar Marcus en stund, behövdes! Drog vidare med mitt glada jag till Kevin en stund fick snacka av mig lite..(a) Drog vidare till min bästavän Ronja fick snacka av mig ännu mera och kolla på våran resa till sommaren :D Herregud, finns det några fel med denna dag, den har varit underbar! Träffat bästa människorna :)

Nu e jag hemma och har inte nåntiing att göra, desperates houswives har börjat och går på tvn, orkar bara inte sätta på den, så jävla krångligt ;o så blir nog nån film på datan som gäller, puuuuss :) 

här chillar vi på joooobbeT!

Kommentarer
Postat av: Tanny

vart praoar ni ? :D

2011-03-24 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0