DETTA ÄR INTE ETT MÅSTE FÖR NÅGON ATT LÄSA

måste bara få berätta hur jävla bra jag är! hah bara för att få vara lite ego.. Jag har egentligen världens bästa liv, jag har allt man kan önska sig, jag har de bästa vännerna i världen, jag har världens bästa familj som gör allt för mig. det vill bara mig väl! det är inte ofta jag inte får det jag vill ha! Jag är hur lycklig som helst! jag lever mitt liv precis som jag borde, jag är precis så som en 15 åring borde bete sig. jag har mina dåliga sidor, men vem har inte det lixom! Jag gör fel, jag gör mina misstag precis som alla andra! Me love my life. hiihih sommaren ska jag göra till den bästa, bara ta dagen som den kommer inte stressa fram till någonting. bara göra det som behövs, för fan vad man är stolt över sig själv när man gjort rätt och gor bra saker! Om ett år börjar mitt liv som på nytt, flyttar till sigtuna och galet vad livet kommer erbjuda mycket nya saker! Älskaaaaa ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anton [lillskit]

fan vad fint skrivet :) får fasen en liten tår i ögat :)

2011-05-02 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0