... Jag vet bara inte hur jag ska förklara för dig ...


hejallesammns, ligger i sängen och chattar på facebook.. lyssnar på lite skön musik sådär! Har nyss ätit middag och pluggat, även fixat nytt minneskort till min kamera, det gamla blev ju helt knas :/ men ingen större skada skedd ju! Skolan idag var riktigt chill, hade no prov och det gick skitbra! Herregud, skulle faktiskt inte vara omöjligt att jag kanske får ett mvg på detta, hihiih jätte stolt över min insats idag! hade sen mattelektion, den var också kul, haha som vanligt!

Så två lektioner och sen var det elevkonsert och lillskit var med, så duktig så! Var kvar i skolan ett tag efter med lite trevligt folk, sen drog jag och ronja till mig, vi gjorde chokladmuffins med hallon i! mumma, eller jag tror de blev mumma har inte smakat ännu eftersom det är till imorgon på slöjdlektionen! yäää...

höhöhöööhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0