Ooooooouuu :)

Tjo allesammans! Gårkvällen var nice som fan! Hade jätte kul med mina tjejer! Skrattade som bara den! Idag började dagen kl 6 då jag satte mig i bilen på en gång för att åka till Falkenberg med familjen! Härligt att få kolla bort och träffa vänner här också! Kom fram vid 10 imorse typ, åkte till stan, köpte en söt blus! Drog sen till farfars grav..! Sen hem och gjorde en jätte god cesarsallad! Nu har jag nyss duschat och ska göra mig iordning för kvällen! Som börjar med middag hos kusinerna, som jag inte träffat på en evighet ju :) lite senare beger jag mig in till stan igen för att träffa Emelie och sen sova här! Också en evighet sen :) jaja nu ska jag sminka mig och fixa lite! Ha en bra lördag! Och juste ;) vet ni vem vi träffade på stan igår kväll! Ulrik munther! För söt kille :D haha fan va glada vi blev !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0