skola om 1&1halv timme

sovmorgon idag, så himla skönt att ha det två dagar i rad! Underbart, igår hann jag inte blogga något, gymmade efter skolan, duschade, julia kom en stund. skulle passa emil så att vi bakade chokladbollar från lillebrors önskemål. somnade själv när jag skulle lägga emil vid 8 tiden så att. jag har verkligen sovit ut inatt. skönt! Känner mig ändå inte särkilt pigg och taggad på livet.. men det kommer en annan dag! Jaja.. Ska göra mig iordning efter skolan drar jag till mamma en snabbis, hämtar lite grejer, sen till pappa. Sen tänker jag och mina tjejer dra på 9ornas bal! Lyx!
tre finfina bilder från igår :)

Kommentarer
Postat av: LOUISE M O D E

sv: H&M :)

2011-05-05 @ 16:22:03
URL: http://bylouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0